kam tavagho...!!!
سنگ یا قلب؟
امیدوارم سر قبرم حداقل یک نفر گریه کنه!!!!

چقـــدر کم توقع شده ام ….

نه آغوشت را می خواهـــم ، نه یک بوســـه نه حتـــی بودنت را …

همیـــن که بیایــی و از کنـــارم رد شوی کافی است…

مرا به آرامش می رسانــد حتــی اصطکــاک سایه هایمـــان..



نظرات شما عزیزان:

کاترین
ساعت18:59---9 مهر 1392
عااااالی
پاسخ:tnX


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:20---30 شهريور 1392
کاش میشد:بچگی را زنده کرد کودکی شد،کودکانه گریه کرد

” قهر قهر تا قیامت” را سرود آن قیامت، که دمی بیش نبود فاصله با کودکی ها مان چه کرد ؟ کاش میشد ، بچگانه خنده کرد.
پاسخ:kash kash kash hame zendegi shod kash


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:19---30 شهريور 1392
مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . پـس چـرا ایـنـجـابـاران کـه مـی بـارد عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد ؟
پاسخ:نمیدانم به مسافر دل بستم یا مسافر شد آنکه به او دل بستم ؟!


masoud1616
ساعت11:00---27 شهريور 1392
مگر اشک های من کجای دنیایت را تنگ کرده بود که شانه هایت را از آن محروم کردی؟



.



هر چه از دست میرود بگذار برود....چیزی که به التماس آلوده باشد را نمی خواهم....هر چه باشد حتی زندگی .....



.



دنیا اگه مردانگی سرش می شد نامش دخترانه نبود.....
پاسخ:سوم هفتم چهلم سال چند سال دیگر باید عزادار نبودن هایت باشم …


حسین 2x2
ساعت18:01---22 شهريور 1392
بهبه چه شعره خوشگلی.....
حال کردم ایول خخخخخخ

دستت طلا.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:19---18 شهريور 1392
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم
بیا دوست معمولی باشیم ؛
یعنی بمون توی آب نمک ؛
تا هر وقت حوصلم سر رفت،
بازم باهات سرگرم بشم.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت9:53---22 مرداد 1392
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم :

جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن چیزی نیافتم

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است


kiki
ساعت9:20---21 مرداد 1392
سیلام ثنا جون من اون وبمو اپ نمیکنم مرسی که یادم بودی-یه وب دیگه دارم خوشحال میشم بهم سر بزنی

sepide
ساعت22:59---17 مرداد 1392
Azizam mersi sar zadi Neveshtehat kheili ghashange Are Chera Ke Na mn Linket Kardam

دلتنگ
ساعت18:22---13 مرداد 1392


amin
ساعت12:28---13 مرداد 1392
سلام خوبی مرسی که اومدی من لینکت کردم تو هم منو بلینک
باز بیا پیش من
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:46---2 مرداد 1392
خیلی سخته بهش دل ببندی ولی اون دلتو بشکونه ، تو هم میتونستی دلشو بشکونی ولی این کارو نکردی چون خیلی دوستش داشتی و داری ......................

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:45---2 مرداد 1392
خیلی سخته بهت بگه دوستت دارم ولی نمیخوامت ، میگن با یادش باید زندگی کنی ولی تا کی خوابشو ببینی ، میگن ناامید نشو آخه درد ناامیدی رو نکشیدم چون ناامیدی و تنهایی و غم و گریه تنها هدیه هایی بود که اون بهت داده ولی تو تموم زندگیتو بهش دادی ...............................

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت22:45---2 مرداد 1392
◘ آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند...

◘ که تو فرصتــــــــ نمیکنی ....

◘ به ساعتتـــ نگاهـــــی بیاندازی...

◘ و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....

◘ فاصله افتاده استــــــــــ ... !!!♥♥♥


میثم
ساعت0:33---2 مرداد 1392
مــن از ايــن بــه بعــد بــجاي ايــن جــملــه ها :


مواظــب خــودت بــاش


دستــت درد نكــنه


خــدا خيــرت بــده


سلامــت باشي


...پير شــي جــوون


فقــط يه جــمله ميگــم:


"دلــــــــت نشــــــكنه!"


چون همه اونها بدون اين بي فايده ست...

[Web] -
پاسخ:tekrarIIII


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت20:11---1 مرداد 1392
هر کس یک جور زندگی کردن رو دوست داره Tمن دوست دارم تو اتاقم تنها باشم، با کبریتم سیگار

روشن کنم و دودش رو تماشا کنم نه ناراحتم نه افسرده فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره, همین…
پاسخ:arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrE :D


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت20:11---1 مرداد 1392
انگشتت فقط جای یک حلقه دارد دلت را دست به دست می کنی برای چه ...!!!
پاسخ::O


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:52---30 تير 1392
دلـــــــــم عـجـیب تـنــــگ شُـــــده

بــــــــَرای تمـــام لحظــه هـآیـــی ....

کـه دلــت عـَجـیب بـــــــــَرایـَم تنـــــگ مـــی شُـد ..!!!
پاسخ:vo0y ejghaM:D


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:52---30 تير 1392
مــن از ايــن بــه بعــد بــجاي ايــن جــملــه ها :

مواظــب خــودت بــاش

دستــت درد نكــنه

خــدا خيــرت بــده

سلامــت باشي

...پير شــي جــوون

فقــط يه جــمله ميگــم:

"دلــــــــت نشــــــكنه!"

چون همه اونها بدون اين بي فايده ست...
پاسخ:Valla raS migi baghiE hamE mozakhrafaN khkhkhkhkhkh!!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت21:51---30 تير 1392
در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم..



در "دلم" دلتنگی ام را...



در "سکوتم" حرف های نگفته ام را...



در "لبخندم" غصه هایم را...



دل من...



چه خردساااااال است !!!



ساده می نگرد !



ساده می خندد !



ساده می پوشد !



دل من...



از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!



ساده می افتد !



ساده می شکند !!!



ساده می میرد !



ساااااااااااااا 足ااااااااده
پاسخ:jigar damet garM kheyli nazaR dadi aji!!!! mamno0naM eshghaM


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:55---29 تير 1392
ممنون که لطف کردی وبهم سرزدی به دلیل فوت ناگهانی پدر بزرگم نبوددم.

بله با تبادل لینک موافقم من شمارو لینک می کنم ومنتظر ثبت اسم لینک خودمم هستم.
پاسخ:khoda rahmat konE!!!!


**فریاد بی صدا**
ساعت18:51---28 تير 1392

می خوآهی بـــــــروی؟

بـَهآنه می خــــــواهی؟



بگذار مـَن بهانه رآ دستت بدهم



برو و هر کس پرسید چــــــــــــرآ



بگو : لجــــــوج بود , همیشـــــه سـَرسختآنه عآشــــــقم بود



بگو : فـَریآد می کرد , همه جآ فریـاد می کرد که مرآ می خوآهد



بگو : درگیر بود , همیشــــــه درگیر افســــــون نگــــآهـَم بود



بگو : بی احساس بود , به همه توهین ها و اخم هآیم لـَبخند میزد



بگو : او نخواست , نخواست کســــی جز مـَن در دلش خآنه کند


ALIAKBAR
ساعت18:54---26 تير 1392
اگه بعضی وقتا ادم نخواد قلبشو سنگ کنه میمیره

خوشحال میشم بهم سر بزنی
پاسخ:o0madaM :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 26 تير 1392 ساعت 18:34 توسط ❤❤Aloneeeee❤❤